Sunday, July 31, 2005

情菲得意

阿菲终于结婚了。新郎是李亚鹏。

I am wishing them the best and I hope Faye will still be actively producing some more great music for the fans.

Always have and always will. Loving your music FAYE WONG.


感情生活~脸~色诫~半途而废~红豆~童~原谅自己~偿还~情诫~新房客~寒武纪~香奈儿~假如你是假的~你喜欢不如我喜欢~萤火虫~笑忘书~给自己的情书~Di Dar~英雄~将爱~不留~乘客~阳宝~旋木~四月雪~夜妆~烟~MV~花事了~开倒荼靡~当时的月亮~催眠~只爱陌生人~百年孤寂~守望麦田~蝴蝶~邮差~推翻~你快乐所以我快乐~闷~人间~执迷不悔~但愿人长久~背影~多得他~季候风~如风~迷路~爱与痛的边缘~色盲~浪漫风暴~冷战~天与地~誓言~天空~情~梦众人~我愿意~假如我是真的~明天我要嫁给你~暧昧~矜持~Summer of Love~梦游~天使~无常


One of my most wanted dreams would be to go to her concert. I don't think I'll ever have another favourite singer that I've loved so much. Listening to her has been a part of my life. I channel my emotion through her music. Just love her, just as she is.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin